Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Στιγμές.

Αναπολώντας το παρελθόν, οι αναμνήσεις ξεπροβάλλουν σαν φωτογραφίες από λήψη ριπής στο μυαλό μου. Πρόσωπα που θυμάμαι από μικρό παιδί μου χαμογελάνε και τα μάτια τους λάμπουν γεμάτα χαρά. Άλλα πρόσωπα με κοιτάζουν με χαραγμένο στο βλέμμα τους το παράπονο, την απογοήτευση, τη στενοχώρια. Οι αναμνήσεις μου αυτές είναι οι στιγμές μου. Σημαδεύουν για πάντα το παρελθόν μου και μου δείχνουν την ταυτοτητά μου. Καθορίζουν τα μαθήματα της ζωής μου και κρίνουν με αντικειμενικότητα τα λάθη μου. Μου δείχνουν την αλήθεια και μου θυμίζουν αυτά που έζησα. Είναι πολύ σημαντικές για έναν άνθρωπο οι στιγμές. Και οτι και να γίνει, κανείς δεν μπορεί να τις στερήσει από κανένα. Ακόμα και μια στιγμή πριν το θάνατο, οι στιγμές περνούν μπροστά από τα μάτια μας σας φιλμάκι μικρού μήκους μαζί με τους τίτλους τέλους. Δείχνουν τις μεγαλύτερες αγάπες, τα σημαντικότερα λάθη-διδάγματα, τις πιο όμορφες εικόνες που συνέλαβαν τα μάτια, τη λύτρωση μετά από μια μεγάλη επιτυχία, και εξαλείφουν κάθε φόβο. Οι στιγμές είναι που καθορίζουν τα επόμενα βήματα γιατί στιγμές σημαίνει εμπειρία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου